Elektrika.cz, reportážní portál instalační elektrotechniky, vyhlášky, schémata zapojení .

 
Oddíly
reklama
Bleskovky
Osobní nástroje

Fejeton: Pozor na zuřivé šílence v diskuzích!


Document Actions
Fejeton: Pozor na zuřivé šílence v diskuzích!
O tom jak se ve veřejných diskuzích může vyskytnout z ničeho nic Všeználek. Jak se v takovém případě zachovat? Víte, že za neposkytnutí první pomoci můžete být i trestně stíháni?
Miroslav Minařík, ze dne: 21.02.2005
reklama

Za tu dobu, co byla spuštěna Elektrika.cz, jsme zažili mnohé. Příznivce i  odpůrce, slušné i neslušné vyjadřování. Nejvíce patrně prostřednictvím našeho rychlého vzkazu. V diskuzích, (jejichž odběr se čítá již v tisících) se čas od času také objeví nějaký ten "extrémista"....

Přijde pán do klubu elektrotechniků. Vstup je volný, žádné vstupné. Uvnitř je plný sál diskutujících. Pán může čerpat mnoho různých dat a informací.

Přistoupí k prvnímu hloučku. Chvíli naslouchá. Po chvíli vystoupí na podium a začne křičet do mikrofonu.

Tak jsem se dostavil JÁ! Navštívil jsem osobně váš klub! Nikdo z vás mě nezná? To nevadí! Važte si toho, že mě zde máte!

Přišel jsem, abych se něco dozvěděl a představte si tam ten! Jeden z vás před chvílí tvrdil, že se máme řídit dle normy XY! Jak absurdní, vždyť je již neplatná!

To jste pěkný spolek ignorantů! Vy všichni! Všichni jste myšlením alespoň šest let zpátky! Ještě, že jsem přišel JÁ!

A jestli mě ještě někdo nasere, tak už nikdy nepřijdu! Už nikdy ne........

Pán se sklátil. Ale to se již ozvala siréna a záblesky proběhly prostorem. To prozíravá šatnářka zavolala rychlou pomoc....

A tak kdyby náhodou se objevila podobná mocná osobnost v našich diskuzích, zavolejte rychlou pomoc prostřednictvím našeho rychlého vzkazu.

 
 

 

TEXT Z OBLASTÍ



FIREMNÍ TIPY
Digitalizace nás kromě jiných služeb zasypává také daty. Máme tolik dat, že se v nich často nemůžeme vyznat. O tom, co nám dnes poskytuje digitalizovaná knihovna, hovořím s Petrem Žabičkou z Moravské zemské knihovny. Žijeme v době, kdy nové publikace nevznikají, nejsou žádní autoři odborných článků. Jsme zasypávání krátkými reklamními úryvky a zdroje ke studiu nám zůstávají skryty pod tlustou vrstvou marketingových cílů. Co s tím?
Terminolog
Týdenní přehled
Přihlašte si pravidelné zasílání týdenního přehledu
Vyhledávání
Hledaný text zadávejte prosím s diakritikou



Panacek
reklama
Tiráž

Neomezený náklad pro česky a slovensky hovořící elektrotechnickou inteligenci.

ISSN 1212-9933